niedziela, 14 stycznia 2018

Cześć,

pora na kolejną porcję nowinek.
Po słusznych uwagach odnośnie steng zrobiłem niezbędne poprawki.


Oprócz demolki i poprawek, wykonałem również bardziej konstruktywne działania. Mars i saling są przygotowane do malowania. Ilość dziurek w marsie wynika z projektu olinowania, które już mam rozrysowane. Wszystkie rysunki zajęły mi 11 stron A4. Będę starał się dokumentować takielunek w miarę dokładnie.



Z rozpiski takielunku wyszło, że braknie mi nagli. Spodziewałem się tego. Zabrałem się już za dorabianie brakujących elementów. Powiedzmy że mam połowę. Cześć robiłem od podstaw z prasowanego drutu miedzianego 0,8 oraz elementów które zostały na wytłoczce.


Jak wspomniałem wcześniej, bloczki oraz olinowanie będę chciał zrobić najlepiej jak potrafię, bo to one nadają modelowi najwięcej uroku.
Przyznam nieskromnie, że coraz lepiej mi te maleństwa wychodzą :D

Skręciłem również liny do olinowania stałego. Na różnych poziomach linę będą miały różne grubości.


A teraz trochę przyjemnego z pożytecznym. Ropewalk skonstruowany z Lego Technic. Działa bez zarzutu :)

Na koniec szalupa. Prace są już mocno zaawansowane. W najbliższych dniach będę brał się washa. Wszystkie elementy są już pomalowane. Przed złożeniem wszystkiego w całość trzyma mnie jeszcze  żagiel, który dopiero będę robił, ale to pewnie nieco później...


3majcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz