niedziela, 30 kwietnia 2017

Witam w majowy weekend,

trochę czasu minęło od ostatniej wiadomości więc czas na mały update

Zakończyłem montaż jufersów z obu stron co pozwoliło rozpocząć następny etap czyli montaż furt działowych. Jak wspominałem wcześniej liny i ich mocowanie na furtach zmodyfikowałem w stosunku do wersji pudełkowej.


Zamocowanie furt w górnym rzędzie dało możliwość zabudowania schodów, ponieważ wiązanie furty znajduje się pod schodami.



Po drugiej stronie pokładu dołożyłem 23 nagle. Olinowanie jakie będzie na pokładzie jest bardziej rozbudowane od wersji pudełkowej, stąd konieczność stworzenia miejsca w którym takielunek będzie mógł być mocowany.


Na koniec mały spoiler. Prace przy bukszprycie są już w końcowej fazie (80%). W wersji pudełkowej bukszpryt był prawie gładkim palem, więc postanowiłem go trochę upiększyć ;)

To tyle do usłyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz