wtorek, 12 kwietnia 2016

Witam,

korzystając z chwili że szpachla schnie, najwyższy czas pokazać, że coś się w temacie dzieje. 
Nie ukrywam, że miałem na początku małą zagwózdkę co do kolorów samego statku. Przyznam, że propozycja Revella nie za bardzo mi pasuje. Statek jest w niej jakiś taki kolory. Trochę jak z komiksu lub bajki dla dzieci.
Propozycja Zvezdy już bardziej przypadła mi do gusty lecz do dalej nie to. Pokład jakiś bez wyrazu. Za ciemny. Monotonny.
Na necie znalazłem kilka ciekawych koncepcji. Jedne lepsze, drugie gorsze. Coś czuje że troche pomieszam ;) Jak wyjdzie? Sam jestem ciekawy :D

Na początku malowałem pokłady, ścierałem. Przyciemniałem itd. Aż w końcu uzyskałem efekt jaki chciałem. Statek ma dwa pokłady więc jest troche malowania ;)
Nie wszystkie pokłady pokazałem, bo w trakcie pracy, stwierdziłem, że troche ten pokład poulepszam. W ruch poszły nożyce, sztachla itd. Jak skończe to się podziele efektami ;)

3majcie się :)

P.S. kolory troche dziwnie wychodzą na moim telefonie przy lampce którą mam. Oba pokłady mają taki sam odcień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz